maandag 14 september 2009

Herinneringen ophalen in de afbraamhal.


Ik ben laatst met mijn vader Aloys Bouman naar de afbraamhal geweest om herinneringen op te halen. Ik zag gewoon aan hem toen hij in de hoek stond dat er allemaal herinneringen naar boven kwamen. Hij vertelde over de tijd toen hij net begonnen was bij de D.R.U. Hij moest met een colega TL balken ophangen voor de nieuwe badkuiperij. Er lag nog allemaal vormzand op de grond. De TL balken moesten gemonteerd worden aan de U- balken aan het plafon. Mijn vader had zich niet bedacht dat de trap wel eens weg zou kunnen zakken in het vormzand. De trap zakte weg in het vormzand en mijn vader viel 5 meter naar beneden naar eerst nog even gebungeld te hebben aan de U-balk. Geen schrammetje opgelopen na de val omdat hetzelfde vormzand dat hem naar beneden liet duikelen hem beschermde bij de val.

Vast zijn er vele leuke, verhalen te vertellen over de geschiedenis van de D.R.U
Hierbij nodig ik U uit.

Stan Bouman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten