vrijdag 16 oktober 2009

Denkend aan de DRU-Taneja Hartsuyker

John Haverdil stuurde mij de onderstaande mail en foto in het kader van de serie "Denkend aan de DRU"

De foto die ik je stuur is van ondergetekende en Taneja. Subasch Taneja Hartsuyker is de eerste en door de gemeenteraad van Gendringen geselecteerde architect van het portierscomplex.

Hij is de grondlegger van wat het nu is. Na Subasch zijn er nog twee architecten doende geweest, maar Taneja is wel de grondlegger en conceptueel eigenaar.

Hij heeft ook een bijzondere gave om mensen mee te nemen in het proces van argwaan tot uiteindelijk liefde voor het concept. Ik heb hem afgelopen week gesproken bij een hoogste punt van een bouw in Terborg (de Rietborg) en met hem afgesproken dat hij het resultaat gaat zien.

Ik ga hem eerst in Amsterdam ontmoeten en wil hem bewegen om toch zijn kindje (de Dru) te laten proeven en ervaren. Ik ga me er voor inzetten want hij moet het zien, is ook zijn verdienste, hij hoort dus ook bij de groep Denkend aan DRU.


Foto: Jan van Brink

Geen opmerkingen:

Een reactie posten