dinsdag 22 december 2009

Over oude films en dingen die voorbij gaan...



Morgen ga ik naar de film 'As it is in heaven' op de Drufabriek. Ik vind het persoonlijk erg leuk dat je tegenwoordig in Ulft weer naar de bioscoop kunt. Ik ben nog van de generatie Ulftenaren die vroeger nog wel eens naar Bioscoop Holtslag ging. Op zondagmiddag naar Ciske de rat (de oude versie met Kees Brusse) ook heb ik daar ter gelegenheid van het 20 jarig huwelijk van mijn ouders (1984) Amadeus gezien. Met Kerstmis draaide naar mijn gevoel bij Holtslag altijd Ben Hur.

Maar morgen dus voor het eerst sinds 1984 weer in Ulft naar de film.

Hieronder een korte beschrijving van As it is in Heaven

Een internationaal beroemd dirigent wordt gedwongen zijn leven te overdenken nadat hij in elkaar stortte. Hij verhuist noodzakelijkerwijs terug naar zijn rustige geboorteplaatsje in Norrland, in het noorden van Zweden. Daar komt hij in aanraking methet plaatselijke koor en hij besluit zich hiermee te bemoeien. Zijn leven en dat van de andere bewoners van het dorpje zullen nooit meer hetzelfde zijn...


Aanvang: 20:00 uur
Kassa open: 19:15 uur
Minimum leeftijd: 12 jaar

Kaartjes zijn hier te koop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten