donderdag 6 mei 2010

13 mei (Hemelvaart) The Clashed in de Drufabriek




1 van de eerste platen die ik als 15 jarige puber kocht was een zogenaamde mini LP van The Clash 'Black Market Clash".In Ulft waar ik toen ook al woonde waren rond 1980 nog niet veel punkers en ik was zelf ook te schijterig om een echte punker te zijn. Een oud zwart colbert met buttons van The Jam en The Clash en een warrige haardos maakt je nog geen punker;)

Toch vond ik de muziek van "Black Market Clash'boeiend en ben vanaf dat moment The Clash blijven volgen met voor mij als hoogtepunten de CD's London Calling en Sandinista.

Wel een lange inleiding om aan te kondigen dat op Hemelvaart avond The Clashed in de Drufabriek staat. De echte originele Clash krijgen we toch nooit meer terug. (omdat Clash zanger Joe Strumner op 22 december 2002 is overleden) Daarom voor jaren 80 muziekliefhebbers en alle oude en jonge punkers. Kom op Hemelvaart naar de Drufabriek en rock nog 1 keer de Casbah!





Reblog this post [with Zemanta]

Geen opmerkingen:

Een reactie posten