zondag 8 augustus 2010

Waar is de snor van Karel Driever?


Vandaag vond op het DRUterrein de Achterhoek Spektakel Tour plaats. Een vol programma met prachtige muziek, acrobatiek en humor.

De Firma Weijland boeide me bijzonder. Mooie muziek en humor. Heel veel humor. Er werd een verhaal verteld over een bijzonder meisje. Ze tekende onder andere snorretjes (wijzend naar een man in het publiek: "U heeft ook een mooie!"). Salvador Dali, Adolf Hitler ... en Karel Driever.

Wie is Karel Driever zul je je afvragen? Hij was jarenlang badmeester in de Oase, voetballer bij SDOUC en wie in Ulft kende hem eigenlijk niet?! En met een enorme snor!

Na het optreden van de Firma Weijland zag ik warempel Karel Driever lopen. En wat schetst mijn verbazing? Hij had zijn snor afgeschoren!

2 opmerkingen:

  1. Haha, dag Olaf. We hadden een weddenschap.de speler Rinze van AZSV zou mijn snor opdoken als we Kampioen doet en worden. We werden dus kampioen en mijn snor ging er af.

    BeantwoordenVerwijderen