maandag 27 september 2010

Iets Bijzonders?:Een elevator pitch op een originele DRU kist.

 

stk126385rke.preview

 

Aanstaande vrijdag 1 oktober  op de Drufabriek krijgen 10 personen/bedrijven rond 16.45 uur de kans om onder de deskundige leiding van Michel Rözer een elevator pitch te houden.

Er hebben zich nu al 2 bedrijven/instanties spontaan ingeschreven.

  1. De Gemeente Oude IJsselstreek over het ondernemers loket
  2. Affiliate.net uit Amsterdam over affiliate marketing

Dus we hebben nog plaats voor maximaal 8 bedrijven personen.  inschrijven kan hier

Wat is een elevator pitch?

Een elevator pitch (elevator = lift; pitch = verkooppresentatie), heel soms ook elevatorspeech genoemd, is een presentatiewijze van een idee voor een product, service of project. De naam geeft de tijdsduur weer waarin een lift van de onderste naar de bovenste verdieping gaat, in ongeveer 30 seconden tot 2 minuten. (Bron:Wikipedia)

Dit zijn de 4 belangrijkste kenmerken van een goede elevator pitch:

1. Wees kort, u heeft alleen de tijd in de lift; max twee minuten dus.
2. Uw boodschap moet door iedereen te begrijpen zijn.
3. Uw toehoorder moet voordeel zien. De investeerder wil namelijk geld verdienen.
4. Uw pitch mag geen vragen oproepen

De Achterhoek Zakelijk elevator pitch mag  ook maximaal 2 minuten duren. Hieronder een erg ‘over the top’ video over een elevator pitch.

Zie jullie graag vrijdag!

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen