donderdag 26 mei 2011

Wat is de emotionele waarde van het merk DRU Cultuurfabriek?



Enig chauvinisme is ook mij niet vreemd;)

Ik ben geboren en getogen in Ulft.

Toen ik 17 was wist ik niet hoe ik snel ik weg moest komen uit dat in mijn puberogen 'stomme gat"

Maar na jaren Nijmegen, Eindhoven en Arnhem woon ik inmiddels al weer 10 jaar in Ulft.

In september 2009 is Ulft nog een stuk leuker geworden. Want toen opende de DRU Cultuurfabriek haar deuren.

Op de plek waar mijn overgrootvader,opa en vader bij elkaar meer dan 120 jaar gewerkt hebben (in de oude DRU fabriek)  staat nu een geweldig cultureel centrum.

Vanaf september 2009 ben ik ook bezig met social media voor de DRU Cultuurfabriek.Een mooie manier om mijn passie (DRU Cultuurfabriek) te combineren met mijn werk en andere passie (social media en online marketing)

Ik heb in september 2009 een Twitter account opgezet en ben een weblog gestart.

Het is geweldig om te zien hoe heel veel mensen op een positieve manier bezig zijn met de DRU Cultuurfabriek.(de lijst zou te lang zijn om iedereen te noemen)

In mijn ogen is de waarde van de  DRU Cultuurfabriek dan ook niet in geld uit te drukken (want emotionele waarde is niet te berekenen;) en vind ik het jammer dat zoals ik al in 2010 schreef de DRU Cultuurfabriek een politieke speelbal is geworden

Het gaat in discussies rond de DRU Cultuurfabriek vaak alleen om geld (wel belangrijk uiteraard)

Gelukkig zijn er ook tegengeluiden zoals dit bericht uit Binnenlands Bestuur

En ook het onderstaande filmpje gemaakt door TheGerone valt in deze categorie. De DRU Cultuurfabriek heeft iets bereikt waar andere merken alleen maar van kunnen dromen. Bezoekers zijn de grootste ambassadeurs van het merk (DRU Cultuurfabriek) geworden en delen hun passie met anderen online.

Toch mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten