maandag 15 augustus 2011

De 8 toegiften van Don Diablo





De tenten zijn het terrein weer af, Huntenpop 2011 zit erop. En het was weer fantastisch. Met een record aantal bezoekers en errug veel regen en dus modder.



Legendarisch was het optreden van DJ Don Diablo. Hij begon erg onrustig (weet iemand of hij ADHD heeft?!) en ik vroeg me ernstig af hoe ik hier nou toch op moest dansen. De bewegingen die hij er zelf bij maakte, kon ik met geen mogelijkheid imiteren.



Het mooiste waren zijn acht toegiften. Toen pas kwam er wat meer rust in de muziek (en wist ik ook hoe ik moest bewegen). En hij bleef maar doorgaan (wie geeft er nu acht toegiften?!). Hij moest bijna van het podium gesleurd worden. En dat siert hem, hij had er duidelijk zin in en het publiek dus ook!



Zijn laatste nummer 'Mezelluf' was de perfecte afsluiting van een mooie dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten