Posts tonen met het label Drufabriek foto's. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Drufabriek foto's. Alle posts tonen

zondag 14 november 2010

FEUERENGEL de foto's .Diashow.



FEUERENGEL in de Drufabriek.
Geen tekst. De foto's zeggen genoeg.
Groeten,
Stan Bouman

donderdag 11 november 2010

Drufabriek skyline




Het Huntenpopterrein wordt momenteel bewaakt door de koeien van onze weerboer van het oosten. Gerrit Vossers.

groeten,
Stan Bouman

woensdag 18 augustus 2010

maandag 1 februari 2010

Biertje, heb je zelf in de hand. Debat met Filemon Wesselink










Op vrijdagavond 29 januari organiseerde de gemeente Oude IJsselstreek een avond over Alcohol en Jeugd. Filemon Wesselink, bekend van jongerenomroep BNN, presenteerde deze avond. Hij zette samen met een panel het publiek aan het denken over het alcoholgebruik onder jongeren. Het panel bestond uit personen die elk op een andere manier te maken hebben met alcohol en jeugd: mensen vanuit de GGD, Politie, Horeca, maar ook een jongere en oudere nemen zitting in het panel. Iedereen praat vanuit zijn eigen mening mee over de onderwerpen die Filemon aandraagt. Ook vanuit het publiek mag er meegepraat worden. De avond was bedoeld voor zowel jongeren als ouders en anderen die te maken hebben met jongeren.

Wethouder Freriks vindt het belangrijk dat er stil gestaan wordt bij het alcoholgebruik onder jongeren. Een biertje lijkt er bij een feestje bij te horen. Maar vanaf welke leeftijd, waar en hoeveel wordt er gedronken? Hebben we dit nog in de hand? Of wíe heeft dit in de hand? Het is goed om hierover met verschillende partijen van gedachten te wisselen en ons bewust te worden van mogelijke situaties en gevolgen, vandaar deze avond.'

Het straattheater zorgde tijdens deze avond voor de nodige hilariteit. Ook cabaretgroep Pril en de band Kiek Now Us droegen bij aan het vermaak. 'We hopen dat iedereen de avond verlaat met een bewuste gedachte over het alcoholgebruik onder jongeren. Ook de gevolgen van alcoholgebruik houden we graag in de hand', aldus wethouder Freriks.

vrijdag 22 januari 2010

Hal met 3 kubussen


Deze drufabriek foto die gemaakt is door François Labarbe kwam ik hier tegen op Internet. Onder de foto is nog een hele lange discussie over de foto te lezen.

zaterdag 16 januari 2010

vrijdag 8 januari 2010

Nog veel meer Drufabriek op Internet

Net kwam ik deze prachtige foto's tegen van de Drufabriek. Ze zijn gemaakt door Kyonne Leyser

zondag 1 november 2009

Drufabriek trapt af. The Original Sixties R&B and Soulshow










Drufabriek trapt af. The Original Sixties R&B and Soulshow.
Het allerlaatste optreden. Drufabriek 31 oktober 2009

foto's,
Copyright Stan Bouman

vrijdag 2 oktober 2009

Denkend aan de DRU-Frits Hendriksen

Frits Hendriksen stuurde heel veel foto's in voor de serie "Denkend Aan de DRU" ik heb deze 2 uitgezocht.


woensdag 30 september 2009

De DRU fabriek in tele, groothoek en macro perspectief




De DRU fabriek vanuit macro, groothoek en tele perspectief.

Foto's en copyright,

Stan Bouman

maandag 28 september 2009

Drufabriek foto's van Punkmedia

Gisteren zag ik in een flits Henk-Jan Winkeldermaat langskomen met zijn camera's. In een korte tijd heeft hij erg mooie foto's gemaakt op de Drufabriek. Het resultaat kun je hieronder zien. Of nog mooier kijk hier naar de diashow op groot formaat.