maandag 5 oktober 2009

Uit het fotoalbum van Alie Aalders

Vrijdag belde Alie Aalders mij op ze had nog een paar hele mooie DRU foto's gevonden van haar overleden man Willie Aalders en de bedrijfsdienst.Ik heb ze ingescand en je kunt ze hieronder bekijken.

De bovenste foto is de DRU bedrijfsdienst in de jaren 50

Wie kent de stoere mannen op de foto?

De onderste zwart-wit foto is een groep collega's uit de bedrijfsdienst. op de kleuren foto wast Willie zijn Daf 33 samen met Willem Visser????

Meer info over de foto's is van harte welkom.

Document

2 opmerkingen:

  1. Op de foto waar de Daf van Willy word gewassen
    is links inderdaad Willem Visser(Prestingsveld)
    Recht van hem staat Jan Hofmeier.
    jan en Willem waren 2 handen op één met Willy
    Aalders.
    De auto van Willy stond in een oude zandloods van Gietery 1. Nu staat het achterste stuk van het poppodium er.
    De achtergrond is het land van de boer Nottel.
    Met viendelijke groeten,
    Gert Wanders.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de eerste foto de man met de hoed en de lichte stofjas is mijn opa die ik helaas zelf niet gekend heb en een beetje schuin rechts van hem staat mijn vader Jan Reijntjes.

    groeten vanuit Asten
    Frank Reijntjes

    BeantwoordenVerwijderen