maandag 5 oktober 2009

Wie heeft nog meer Videomateriaal van de Drum Demonstratie in de Drufabriek?

Gisteren heb ik een kort filmpje gemaakt van het optreden van George Pelupssy en Dave van Beek. Dit filmpje staat sinds gisterenavond op You Tube. Vandaag kreeg ik deze mail.

Beste Olaf,

Dave en ik vonden een fimpje van de drufabriek van 4 okt.
Overigens vonden het erg leuk om daar te spelen en het is een prachtig gebouw. Wij zouden graag wat videonames willen krijgen van ons optreden. Dit hebben we namelijk nodig als promotiemateriaal. Mijn vraag is of jij ons hieraan zou kunnen helpen?

Alvast bedankt voor al je moeite!

groeten,

George Pelupessy en Dave van Beek



Wie kan George en Dave ook helpen?

Het onderstaande filmpje heb ik zelf gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten